Известие

Collapse
No announcement yet.

молба за помощ за алфа 166 2.5 v6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • молба за помощ за алфа 166 2.5 v6

    здравейте колеги интересува ме знае ли някой къде е белега на коляновия вал на 166 2.5 v6 благодаря предварително

  • #2
    ГМТ се определя с индикаторен часовник поставен намястото на свещта на първи цилиндър (лявата глава - откъм ангренажа). Не знам дали на маховика има белег.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      има белег на шайбата на вала и два възможни на корпуса

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от теди1 Покажи съобщение
        има белег на шайбата на вала и два възможни на корпуса
        Развий свещта на първи цилиндър, бръкни с дълга отвертка и виж дали някой от двата белега има вероятност да съответства на ГМТ. Но в процедурата за определяне на ГМТ е казано да се ползва индикаторен часовник. Тъй че гледането на въпросните белези - на твоя отговорност.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          благодаря колега

          Comment


          • #6
            До колкото знам този мотор няма фабрични белези, както например JTD имат...
            Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

            Comment


            • #7
              проблема е там че при смяна на ремъка са поставили белези на валовете един към друг с маркер само не знам положението на коляновия вал има белег на шайбата и белег на корпуса по белег ми дава 6 цилиндър долу не знам дали 1 е горе не съм махнал колекторите и не мога да стигна до 1

              Comment


              • #8
                Така както си тръгнал да правиш центровка, ще направиш мазало с мотора!!!!!

                Това, че са белязани разпределителните валове не ти помага с абсолютно нищо!

                На кратко:

                1. Коляновия вал се наглася така, че буталото на 1-ви цилиндър да е в ГМТ.
                2. Валовете се фиксират със специални пети на определено място в определена позиция на вала.
                3. Разхлабват се зъбните колела на валовете така, че да се въртят свободно (на конус са).
                4.Слага се и се опъва новият ремък.
                5.Стягат се гайките на зъбните колала на валовете.
                6.Освобождават се разпределителните валове.
                7.Сглобяваш всичко обратно и палиш.

                В момента нито разпределителните валове са както трябва нито коляновия вал.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                  Така както си тръгнал да правиш центровка, ще направиш мазало с мотора!!!!!

                  Това, че са белязани разпределителните валове не ти помага с абсолютно нищо!

                  На кратко:

                  1. Коляновия вал се наглася така, че буталото на 1-ви цилиндър да е в ГМТ.
                  2. Валовете се фиксират със специални пети на определено място в определена позиция на вала.
                  3. Разхлабват се зъбните колела на валовете така, че да се въртят свободно (на конус са).
                  4.Слага се и се опъва новият ремък.
                  5.Стягат се гайките на зъбните колала на валовете.
                  6.Освобождават се разпределителните валове.
                  7.Сглобяваш всичко обратно и палиш.

                  В момента нито разпределителните валове са както трябва нито коляновия вал.
                  +1

                  Аз не бих се доверил на чужди маркери.
                  А в конкретния случай е добре да се провери сфазирането на ангренажа, защото грешно сфазиране също би могло да бъде причина за ненормално загряване на мотора.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Да се прави агренаж на шестак без пети е огромен риск, особенно ако се прави в сервиз който не правят това често, и отварят Аутодатата за да видят А и Б на процедурата......ако ти е направен както трябва може да се считаш за голям късметлия......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      На маховика има белег но е трудно да се види под термостата.На разпределителните валове също има белези в края.
                      Има ли желание,винаги има начин!

                      Comment

                      Working...
                      X